„Podle průzkumu České asociace pojišťoven je v tuzemsku pojištěna pouze třetina domácností, což je vzhledem k vysokým rizikům (přírodní katastrofy, požáry, krádeže) samozřejmě znepokojivé. Speciální cenovou nabídkou jsme se rozhodli podpořit probíhající informační kampaň ČAP, a pomoci tím zvýšit zájem o produkty majetkového pojištění, které by měla mít každá rodina uzavřeny,“ uvedl Petr Baný, generální ředitel a předseda představenstva Triglav pojišťovny. Kromě nízké informovanosti jsou velkým problémem zastaralé pojistné smlouvy, které neodpovídají současné hodnotě majetku. "Aktualizace smluv uzavřených před více lety je základem kvalitní pojistky klienti by ji rozhodně neměli odkládat," doplnil.
Slevu ve výši 20 % na majetkové pojištění lze čerpat v oblastních agenturách Triglav pojišťovny, u vybraných zprostředkovatelů i na webových stránkách www.triglav.cz, kde je samozřejmě možné sjednat pojištění on-line. Mezi nejžádanější produkty Triglav pojišťovny v oblasti majetku patří dlouhodobě pojištění domácnosti a pojištění nemovitosti. „Stále si však mnoho lidí tyto produkty zaměňuje. Je potřeba si uvědomit, že každý produkt zahrnuje pojištění něčeho jiného, proto je vhodná jejich kombinace. Taková pojistka přitom nemusí být drahou záležitostí,“ vysvětlil Roman Sznapka, produktový manažer Triglav pojišťovny.
Majetkové pojištění kryje většinu rizik, která mohou majetek zasáhnout. K pojištění domácnosti či nemovitosti poskytuje Triglav pojišťovna automaticky již v základu asistenční služby v nadstandardním rozsahu, s vysokým pojistným krytím a širokou strukturou služeb. Asistence se poskytuje například při technické havárii, zablokování dveří, právní pomoci či onemocnění klienta.