Konsolidovaný obrat společnosti činil loni 23 miliard korun. To je téměř o čtyři miliardy více než v roce 2007. "Hospodářského výsledku si velmi ceníme především kvůli současné situaci na trhu. Sami jsme zaznamenali klesající poptávku ze soukromého sektoru, o to více se koncentrujeme na zakázky z oblasti místních samospráv," sdělil předseda představenstva a generální ředitel společnosti Martin Borovka.
Ve skladbě zakázek firmy nadále až ze 60 procent dominovala silniční výstavba. "Jejich podíl ale mírně klesá ve prospěch kolejových staveb. V dalších letech se chceme také koncentrovat na úpravy městských center, speciální stavby jako čistírny odpadních vod či výrobu a konstrukce protihlukových stěn," uvedl obchodní ředitel Eurovie Zdeněk Synáček.
V minulém roce společnost dokončila několik větších projektů. Patřilo mezi ně například železniční Nové spojení v Praze nebo prodloužení tramvajové trati do pražských Radlic. Ze silničních staveb se skupině podařilo dokončit dvě etapy spojnice mezi Libercem a Jabloncem nad Nisou a další část Pobřežní ulice v Praze. Na Slovensku společnost dokončila práce na stavbě dálnice v úseku Mengusovce - Jánovce.
Eurovia zaměstnává v Česku a na Slovensku dohromady více než 4000 pracovníků. Specializuje se na dopravní a inženýrské stavby. Patří mezi největší stavební firmy v republice. Vznikla v roce 1952, o 40 let později byla ještě jako SSŽ privatizována. Od roku 2001 je jejím majoritním akcionářem francouzská silničářská firma Eurovia ze skupiny Vinci, která patří k předním světovým stavebním koncernům.