V době přechodu tuzemského podniku pod německý koncern se v Mladé Boleslavi vyráběla Škoda Favorit. Její výroba pokračovala až do roku 1995, kdy se zastavila na počtu 768.690 kusů. Felicií, které ji vystřídaly, poté opustilo výrobní haly téměř dvojnásobné množství.
Zásadní změna přišla v roce 1996 s modelem Škoda Octavia, která se nyní blíží k hranici milionu vyrobených vozů. Další přelom zaznamenala Fabia, jíž se od roku 1999 do loňska vyprodukovalo 1,788.063 kusů. V roce 2001 škodovka s modelem Superb vstoupila i do segmentu vyšší střední třídy.
Předposledním přírůstkem byl Roomster, jehož výroba byla zahájena v roce 2006 a ve statistice vykazuje téměř 160.000 vyrobených automobilů. Zatím nejčerstvější novinkou, představenou na letošním mezinárodním autosalonu v Ženevě, je Škoda Yeti, který je pátou modelovou řadou a s nímž automobilka vstoupí na půdu segmentu SUV.
Počátky společnosti Škoda Auto spadají do roku 1905. Od té doby do spojení s německou automobilkou firma vyrobila zhruba pět milionů vozů.