Profil zákazníků je různý. Jsou mezi nimi jak ti, kteří ještě nikdy vůz neměli, tak vlastníci více než dvou aut. Důvody jejich zájmu se také liší. U některých je to zvědavost, jiní jsou milovníky aut, další přilákala dostupnost auta a jeho malá velikost, která by mohla být při řízení na přeplněných indických silnicích výhodou.
Nano je dlouhé 3,09 metru, je tak menší než Maruti 800, má však o 21 procent více prostoru. Na jeden litr ujede 23,6 kilometru. Má menší rádius otáčení, a lépe se tak řídí.
Malá auta plánuje v letošním a příštím roce začít prodávat v Indii mnoho světových automobilek. Jako první chtějí ještě letos přijít s malým vozem japonská Honda a americký General Motors. V příštím roce se k nim přidají Volkswagen, Ford i česká Škoda Auto.
Automobil Nano se měl původně začít prodávat již v říjnu, firma však byla nucena přestěhovat hlavní továrnu na jeho výrobu kvůli násilným protestům zemědělců. Tata je třetím největším výrobcem automobilů v Indii.