"Soud rozhodl, že se Vodafone musí v denících Mladá fronta Dnes, Hospodářské noviny a Blesk omluvit na půlstránkových inzerátech ve třech po sobě jdoucích vydáních," cituje server mluvčí společnosti T-Mobile Martinu Kemrovou. T-Mobile původně požadoval kromě omluvy i pětimilionové odškodné, ale to pražský městský soud firmě nepřiznal, píše server.
Reklamní kampaň Vodafonu z roku 2006 odsoudila již dříve i arbitrážní komise Rady pro reklamu. Podle ní kampaň porušila etický kodex reklamy.
Vodafone nechal na počátku prosince 2006 na několik dní umístit na reklamní plochy konkurenčních mobilních operátorů jeden ze symbolů své kampaně, falešné sobí parohy; posléze je sundal a konkurenci se omluvil. Na akci, jejíž styl se řadí pod takzvaný guerilla marketing, si u Rady pro reklamu stěžovaly konkurenční firmy.