Firma zároveň potvrdila výhled na letošní rok, přestože světová ekonomika je teď v útlumu. Nestlé má dlouhodobý výhled, který počítá s růstem tržeb o pět až šest procent. Vedení firmy uvedlo, že na letošní rok počítá s růstem tržeb alespoň o pět procent.
Úspěšný byl pro firmu už loňský rok, kdy se tržby zvýšily o 8,3 procenta. Nestlé se tak s růstem dostala vysoko nad dlouhodobý plán.
Nestlé vyrábí širokou škálu cukrovinek a dalších potravin, včetně například kávy Nescafé, čokoládových tyčinek KitKat a polévek Maggi. Podnik je teď podle analytiků ve srovnání s konkurencí lépe připraven na to, aby se vypořádal s dopady globální recese. Vedle širokého sortimentu by podniku měla pomoci i působnost na mnoha trzích.
Analytici v anketě agentury Reuters v průměru čekali, že Nestlé v prvním čtvrtletí zvýší organické tržby o 3,7 procenta.
Francouzská potravinářská skupina Danone začátkem dubna uvedla, že trvá na svém původním výhledu tvorby zisku na letošní rok. Díky poptávce po kojenecké výživě a produktech zdravé výživy podnik během prvního čtvrtletí zvýšil tržby o jedno procento.