V oblasti zabezpečení, které se na tržbách podílí ze dvou třetin, počítá podle něj plán se zvýšením tržeb o 12 až 20 procent.
Jablotron, který své výrobky prodává v 60 zemích světa, podle Dědka krizi výrazně nepocítil. "Zaznamenali jsme zpomalení na některých trzích, žádný z našich odběratelů ale nemá víc než osm procent, a tak nás jejich oslabení nemůže zásadně ohrozit," poznamenal. Firma navíc dlouhodobě kumuluje své zisky a z nich financuje investice. Neochota bank v současné hospodářské krizi půjčovat, se tak Jablotronu a jeho zamýšlených investic nijak nedotkla.
V loňském roce investovala firma 15 milionů do rekonstrukce a přestavby původních výrobních prostor na obchodní a vývojové centrum Jablotronu. Dalších 85 milionů dal podnik do samotného vývoje nových produktů. Díky tomu je podle Dědka společnost i v ekonomické krizi schopna obstát v tvrdé konkurenci. Letos chce proto do vývoje nových produktů investovat ještě zhruba o deset procent víc.
K nejúspěšnějším novým produktům patří podle Dědka elektronické fotoalbum, které holding představil v závěru loňského roku. "Album je dílem nové dceřiné společnosti ALBUMTeam, kterou vede špičková česká designérka Dominika Nell Applová. Zájem o alba předčil všechna naše očekávání," řekl Dědek. V současné době je podle něho ve výrobě asi 30.000 kusů a firma podepsala kontrakt na dodávku 150.000 kusů pro americký trh. "Je to zakázka za více než deset milionů dolarů (200 milionů Kč)," řekl Dědek.
Čistě česká společnost Jablotron vznikla v roce 1990. Tehdy zaměstnávala jen čtyři pracovníky. Postupně se rozrostla na holding s 300 zaměstnanci, který vedle Jablotronu tvoří dceřiné společnosti JabloCOM, JabloPCB, Jablotron Alarms a ALBUMTeam. Většinu výroby firma zadává. Tři dodavatele má v Česku a další dva v Číně. "Česko je na masovou výrobu velmi drahé," vysvětlil Dědek. Zhruba 45 procent produkce dodává Jablotronu čínská firma Prosoyo, pro kterou je jablonecký odběratel dominantním zákazníkem. "V současné době proto uvažujeme o užším kapitálovém propojení," dodal Dědek.