Výsledky překonaly odhady analytiků dotazovaných agenturou Thomson Reuters, kteří očekávali provozní ztrátu 1,45 miliardy jenů. Automobilka však vykázala za rok do konce března čistou ztrátu 54,88 miliardy JPY ve srovnání se ziskem 34,7 miliardy jenů v předchozím roce. Tržby se snížily o 26,4 procenta na 1,97 bilionu JPY.
V samotném posledním fiskálním čtvrtletí firma vykázala provozní ztrátu 16 miliard jenů. Za leden až březen 2008 hospodařila se ziskem 56,62 miliardy jenů. Čistá ztráta činila 50,1 miliardy JPY proti zisku 13 miliard jenů o rok dříve. Příjmy klesly o 57 procent na 315,4 miliardy JPY a výroba se propadla o 59 procent.
V letošním fiskálním roce, který začal v dubnu, však automobilka očekává provozní zisk 30 miliard jenů a čistý zisk pět miliard jenů. Podle analytiků by společnost měla vykázat provozní ztrátu 43 miliardy jenů.
Prodej vozů se má letos snížil o 13 procent na 932.000, z toho v Severní Americe a Evropě má klesnout o 22 procent. Naopak v Japonsku automobilka díky vládním pobídkám čeká zvýšení prodeje o 16 procent.
Mitsubishi se snaží rozšířit svoji nabídku vozů o malé a úsporné automobily. V červenci má v Japonsku její flotilu elektrických vozů posílit model i-MiEV. Kromě toho se automobilka, stejně jako další firmy z odvětví, snaží omezit své náklady. Mimo jiné snížila mzdy a počet pracovních dní a odložila některé projekty. V únoru se také stáhla z Rallye Dakar.