"V prvním čtvrtletí jsme se nadále intenzivně soustředili na komerční aktivity spojené s aktivní propagací služeb, které vycházejí vstříc potřebám našich zákazníků v období zpomalující se ekonomiky. Díky tomu jsme zaznamenali solidní přírůstek zákazníků," uvedl generální ředitel Salvador Anglada.
Počet aktivních mobilních zákazníků, tedy těch, kteří používali služby v posledních třech měsících, se meziročně zvýšil o 0,6 procenta na 4,78 milionu. Počet pevných linek klesl o sedm procent na 1,85 milionu, naopak počet maloobchodních zákazníků rychlého internetu ADSL se zvýšil o 16 procent na 612.000. Počet uživatelů internetové televize O2 TV stoupl téměř o polovinu na 128.000.
Příjmy z mobilního podnikání meziročně klesly o tři procenta na 7,9 miliardy korun. Na poklesu se projevilo snížení mezioperátorského poplatku za volání do mobilních sítí. Průměrný výnos na jednoho zákazníka klesl o 2,4 procenta na 535 korun měsíčně.
Výnosy z pevných linek zaznamenaly pokles o 2,1 procenta na 6,8 miliardy Kč. Na zpomalení poklesu se projevilo zejména provozní zlepšení tradičních služeb a maloobchodních služeb ADSL a nárůst výnosů z propojení. Příjmy z vysokorychlostního připojení k internetu a internetové televize se zvýšily o dvě procenta na jednu miliardu korun.
Výnosy společnosti na Slovensku vzrostly v eurech o 40 procent. Od ledna do března dceřiná firma získala 40.000 zákazníků a zvýšila jejich celkový počet na 365.000.
Zejména kvůli rozšiřování pokrytí mobilní sítě UMTS vzrostly v prvním čtvrtletí celkové investice o 27 procent na jednu miliardu Kč. Vedle toho firma investovala do rozvoje sítě GSM a služeb ADSL a IPTV. Na Slovensku investovala do výstavby vlastní sítě.