Anketa, v níž se o přízeň manažerů českých podniků utkají osobní a lehké užitkové automobily, produkty pro vozové parky v šesti kategoriích a úspěšní řídící pracovníci správy vozových parků a jejich dodavatelé, probíhá od časného jara a vyvrcholí začátkem října slavnostním vyhlášením a předáním cen. Loňské časové i organizační schéma soutěže se osvědčilo, takže v letošním roce nedojde v této oblasti k významnějším změnám. Firemní automobily bude volit stočlenná komise řídících pracovníků spjatých se správou vozových parků reprezentujících stovku firem z celé České republiky. Podle velikosti firem se jedná o fleet manažery, finanční ředitele, manažery hospodářské správy, personalisty či vlastníky nebo společníky. Padesát členů komise zůstane z minulého roku, druhá polovina bude obměněna, opět s cílem zachovat reprezentativnost tohoto vzorku z hlediska velikosti, náplně činnosti a teritoriální působnosti.
Uzávěrka nominací do soutěže o Firemní auto roku v kategoriích referentský, manažerský a lehký užitkových automobil proběhala 30. dubna 2009. Členové komise budou vybaveni informačními materiály o nominovaných vozech, které, na rozdíl od minulého roku, připraví podle jednotného vzoru samy automobilky, čímž budou mít možnost obhájit technické přednosti a provozní výhody vozů pro povoz ve firmách. Dne 9. června budou mít členové komise první příležitost vyzkoušet si nominované vozy „in natura“ – v areálu Masarykova okruhu v Brně a na silnicích jihomoravské metropole a okolí v rámci již tradičního O2 Dne s Fleetem 2009. Opět bude nachystán bohatý doprovodný program, odborný i oddechový.
Druhá testovací akce se bude konat v polovině září v Plzni a hostit ji bude reprezentativní areál společnosti Plzeňský Prazdroj. V rámci doprovodného programu zbude čas i na prohlídku jedinečného muzea firmy s ochutnávkou samozřejmě nealkoholického piva.
O cenách v kategorii dalších fleetových produktů bude rozhodovat desetičlenná komise odborníků na základě obdržených nominací. Nominační formulář byl zveřejněn na internetu a produkt do soutěže může nominovat prakticky každý, samozřejmě pokud vyplní všechny předepsané náležitosti. Obě volební komise – desetičlenná i stočlenná – budou též zveřejněny na webu časopisu.
O tom, kdo letos obdrží sošky Fleetových múz ze skláren Desná, se rozhodne na samém konci září a ceny budou předány při slavnostním večeru v Praze.
Letos se anketa koná za podstatně složitějších ekonomických podmínek než loni, nicméně se zdá, že akce, jejímž cílem je sestávání obchodních partnerů a bezprostřední podpora prodeje, patří k vysokým marketingovým prioritám. Hlavním partnerem soutěže zůstává společnost ALD Automotive, exkluzivní partnerství obnovila společnost SGS a řady exkluzivním partnerů rozšířily společnosti Meteor-Trost, Český plynárenský svaz a Autopalace. O možnostech partnerství se můžete informovat na tel. 261 221 953, resp. adrese info@ifleet.cz