Lukrativnější tarifní zákazníci představovali 51 procent všech klientů. Průměrný výnos na zákazníka klesl o 49 korun na 532 Kč za měsíc. "Silný přírůstek nových klientů v uplynulém fiskálním roce demonstruje, že zákazníci ocenili nejen naše zaměření na moderní služby, jako je internet v mobilu, ale také nabídku zaměřenou na kontrolu nákladů," uvedla generální ředitelka Muriel Antonová.
Konkurenční T-Mobile zvýšil počet zákazníků o 138.000 na 5,41 milionu s průměrným výnosem 452 Kč měsíčně. Telefónica měla po změně metodiky 4,8 milionu klientů a průměrný výnos 535 korun za měsíc.
Vodafone jako nejmladší ze tří tuzemských mobilních operátorů spustil služby v roce 2000 pod názvem Oskar. V roce 2005 se stal součástí nadnárodní skupiny Vodafone.