Klienti si nyní mohou svou slevu složit podle vlastních představ až do výše benefitu, který je pro jednotlivé projekty nastaven individuálně.
Balíček, z něhož mohou klienti vybírat, obsahuje tyto produkty: uhrazení splátek hypotéky, několik variant pojištění nemovitosti nebo klienta, půlroční uhrazení poplatků za správu objektu, možnost klientských změn nebo kuchyňskou linku zdarma.
Skanska při vymýšlení bonusů vycházela ze zkušenosti, že ke každému zákazníkovi je třeba přistupovat jednotlivě a s ohledem na jeho součastnou životní situaci. „Předpokládáme, že mladý manager s nadstandardními příjmy, který tráví většinu svého času v zaměstnání, sáhne v době finanční krize a rostoucí nezaměstnanosti pragmaticky spíše po pojištění úvěru pro případ pracovní neschopnosti a ztráty zaměstnání. Naopak například mladá, rozrůstající se rodina s jedním hlavním příjmem určitě uvítá uhrazení splátek hypotéky, protože jim to pomůže překlenout finančně náročnější období, kdy je jeden z partnerů na rodičovské dovolené, “ vysvětluje podstatu celé akce Naděžda Ptáčková, ředitelka prodeje a marketingu Skanska Reality.
Pokud vás akce „Složte si svou slevu“ zaujala a chtěli byste se o ní dozvědět více, doporučujeme navštívit webové stránky www.skanska.cz/reality.