"Každá nová prodejna stojí milion euro a do tří až pěti let jich chceme přidat sto," řekl v rozhovoru pro pondělní Hospodářské noviny Rehberg s tím, že diskonty mohou být i ve městech, která mají méně než 10.000 obyvatel. Dodal, že Česko je pro REWE nejdůležitějším zahraničním trhem.
Server píše, že za vzor společnosti slouží konkurenční Aldi - firma, která se v zahraničí stala téměř synonymem pro diskont. Penny Market má podle Rehberga v Česku největší potenciál obratů i velmi dobrou pozici z hlediska výnosů. Letos firma počítá se zvýšením obratu na více než 30 miliard korun.
Rehberg naznačil, že pokud by se naskytla možnost ke koupi někoho z konkurentů, udělá to. Stejně jako když před rokem získalo REWE konkurenční Plus, v přepočtu za více než šest miliard korun. Potenciál pro diskonty v ČR podle Rehberga rozhodně je. "Jen my tu chceme mít 400 prodejen," uvedl.
Společnost Penny Market dokončila převzetí diskontního řetězce Plus zhruba před týdnem. Počet prodejen označených logem Penny Marketu se tím na konci dubna rozšířil na více než tři stovky. Firma koupí svého konkurenta získala prvenství na tuzemském trhu diskontních prodejen. "Letošní rok se u nás sice nese ve znamení integrace prodejen Plus do naší sítě, ale i tak počítáme s výstavbou 25 nových prodejen," vypočítal Rehberg.
Penny Market patří společně se supermarkety Billa do německé obchodní skupiny REWE Group, která loni na jaře koupila 155 tuzemských prodejen Plus. Na Penny Market připadlo 121 prodejen Plus a zbývajících 34 zrekonstruovala Billa. Celkový počet supermarketů Billa se zvýšil na přibližně dvě stovky.
Rehberg uvedl, že REWE letos v Německu převzala 328 Plusů a postavit chce 160 nových prodejen. "Nově tento rok vstoupíme do Bulharska, kde chceme začít s 20 obchody. V Itálii přibude tak 30 nových prodejen, v Rakousku 25, v Rumunsku 30 a v Maďarsku 20," řekl pondělním HN Rehberg.