Respekt se stal celkovou hvězdou roku a zároveň zvítězil v kategorii s prodaným nákladem od 25.000 do 50.000 výtisků. Vítězství ve dvou kategoriích zaznamenaly ještě tituly vydavatelství Economia, které s časopisy Ekonom a Hotel & Spa vedlo mezi periodiky od 15.000 do 25.000 kusů respektive B2B periodiky.
Podle počtu prodaného nákladu nejlépe obstály tituly Moderní byt, Ekonom, Respekt, Reflex a TV MAX. Ocenění za nejlepší obálku roku si odnesl přebal čtvrtého čísla firemního časopisu Čilichili, který pro společnost Vodafone připravuje vydavatelství Boomerang Publishing.
Vzhledem k nedostatečnému počtu přihlášených se letos nesoutěžilo v kategorii Digitální počin roku. Přihlásily se pouze dva tituly a podle pravidel musí být minimální počet pro proběhnutí soutěže o jeden více.
Do soutěže se letos přihlásilo 59 titulů. Jednou z podmínek účasti bylo, že titul musí být v systému ABC ČR měřen nejméně šest měsíců v roce předcházejícím hodnocenému roku.
Výsledky mají zadavatelům inzerce a odborné veřejnosti umožnit lepší orientaci na trhu časopisů, případně mají být určitým vodítkem při zadávání reklamy. Důraz je položen na transparentnost, nezávislé hodnocení a důvěryhodnost soutěže.