"Kvůli realizaci našich rostoucích cílů chceme každý rok představit dva nové modely," uvedl Jung. V loňském roce Škodovka představila modernizovaný Superb a Octavii, letos se do prodeje dostane terénní Yeti a v závěru roku také Superb Combi. V příštím roce se pak firma chce koncentrovat na zbývající modelové řady, tedy momentálně díky šrotovnému velmi úspěšnou Fabii a Roomster.
Jisté také je, že Octavia Tour zůstane v nabídce minimálně do příštího roku, někde by se měla prodávat i v roce 2011. Podle Junga nyní firma intenzivně připravuje nástupce tohoto typu. "Za dlouhá léta souběžné výroby obou generací jsme zjistili, že tímto způsobem můžeme obsluhovat dvě dosti odlišné skupiny zákazníků. Proto budeme Octavii Tour vyrábět až do okamžiku, kdy budeme schopni odpovídající skupinu zákazníků uspokojit novým vozem," řekl týdeníku Jung.
Malé vozy koncernu Volkswagen se původně měly vyrábět ve Vrchlabí, nakonec jejich výrobu dostal bratislavský závod. Motory a převodovky se do nich budou vyrábět v Boleslavi, Škodovka proto vytvoří zhruba 270 nových míst. Závod ve Vrchlabí, kde pracuje asi 1000 kmenových zaměstnanců, si však Škodovka hodlá nechat.
Kvůli momentální finanční krizi je pro Škodovku těžké pronikat na nové trhy, chce se proto soustředit na posilování pozic v zemích s velkým růstovým potenciálem, jako jsou Čína, Rusko a Indie. "Doufáme také v oživení na Ukrajině. V další perspektivě nám jde o jihovýchodní Asii, kde je ale velice těžké překonat dovozní bariéry. Tam budeme ve střednědobém horizontu zjišťovat další možnosti spolu s celou skupinou Volkswagen," sdělil Jung. Dříve zvažovaná montáž aut v Angole není teď pro firmu prioritou, uvažuje se však o Íránu.