"V Česku vidíme spoustu bílých míst. Počet našich prodejen zde proto chceme zdvojnásobit," řekl Werner HN.
Posílit o deset nových prodejen chce ještě letos i drogerie Rossmann, přestože má podle posledních známých čísel z roku 2007 kumulovanou ztrátu 568,5 milionu korun a její majitelé v příloze poslední účetní závěrky vyjádřili pochybnosti o tom, zda je v činnosti schopna pokračovat.
Rozšiřovat se chce i síť Schlecker či společnost p.k. Solvent, která sdružuje více než 860 drogerií Teta či Family. "Určitě budeme síť rozšiřovat, přesná čísla ale nesdělujeme," řekl novinám Zdeněk Moravec z firmy p.k. Solvent.
Řetězec dm drogerie markt v hospodářském roce 2008, který skončil loni v září, zvýšil v Česku čistý zisk meziročně z 30,6 milionu korun na 116,7 milionu Kč. Řetězci loni v Česku vzrostly i tržby, a to meziročně o 749 milionů korun na 3,474 miliardy korun. Podle jednatele firmy Gerharda Fischera to byl rekordní rok.
Firma dm drogerie markt byla založena v roce 1992. Jejím stoprocentním vlastníkem je společnost dm Rakousko, která na konci posledního obchodního roku měla v Rakousku, ČR, Maďarsku, Slovinsku, Chorvatsku, Srbsku, Bosně a Hercegovině, Rumunsku, Bulharsku a na Slovensku 1012 drogistických prodejen. Obrat sítě dm drogerií předloni v těchto zemích vzrostl o více než 13 procent na 4,7 miliardy eur.