UPC zavedla nové nabídky speciálně pro firmy

08.06.2009 | , Financninoviny.cz
Zpravodajství ČTK


perex-img Zdroj: Finance.cz

Praha 8. června (ČTK) - Největší tuzemská kabelová firma UPC, která se dosud orientovala jen na domácnosti, zavedla speciální nabídky pro firemní zákazníky. Společnost to uvedla v tiskové zprávě. Konkurovat tak bude zavedeným operátorům, jako jsou Telefónica O2, GTS Novera nebo České radiokomunikace.

"Oba balíčky vycházejí vstříc rostoucí poptávce ze strany malých i větších firem a podnikatelů po rychlých, spolehlivých a cenově výhodných datových a hlasových službách," uvedl mluvčí František Malina.

Pro velké a střední firmy UPC vytvořila balíček, který zahrnuje kromě základních služeb, jako jsou přístup k internetu, hlasové služby a umístění a připojení technologií, například i přímé propojení více pracovišť, virtuální pobočkové ústředny či národní i mezinárodní VPN.

Nabídky pro podnikatele a malé firmy do deseti osob se mezi sebou liší především typem internetových služeb. Služba UPC Talent určená až pro pět počítačů za 690 Kč měsíčně nabízí asymetrický internet o rychlosti deset Mbit/s včetně statické IP adresy a dvě telefonní linky s paušálem 1 Kč měsíčně. UPC Master pak za 1199 Kč měsíčně nabízí symetrický internet o rychlosti dva Mbit/s, včetně statické IP adresy, možnost připojit až deset PC a dvě telefonní linky.

"Nové služby a jejich technické zázemí jsme pečlivě připravovali a testovali více než rok. Služby mohou být kvalitní a zároveň cenově dostupné proto, že disponujeme vlastní sítí a aplikujeme jednotnou technologii," uvedl generální ředitel UPC Václav Bartoň.

Všechny typy služeb budou moci firmy objednávat i jednotlivě. UPC v souvislosti se zavedením obou balíčků nově vytvoří kolem 65 pracovních míst.

Celkový počet zákazníků UPC se v prvním čtvrtletí meziročně zvýšil o 83.000 na 1,13 milionu.

Autor článku

 

Články ze sekce: Zpravodajství ČTK