"Oba balíčky vycházejí vstříc rostoucí poptávce ze strany malých i větších firem a podnikatelů po rychlých, spolehlivých a cenově výhodných datových a hlasových službách," uvedl mluvčí František Malina.
Pro velké a střední firmy UPC vytvořila balíček, který zahrnuje kromě základních služeb, jako jsou přístup k internetu, hlasové služby a umístění a připojení technologií, například i přímé propojení více pracovišť, virtuální pobočkové ústředny či národní i mezinárodní VPN.
Nabídky pro podnikatele a malé firmy do deseti osob se mezi sebou liší především typem internetových služeb. Služba UPC Talent určená až pro pět počítačů za 690 Kč měsíčně nabízí asymetrický internet o rychlosti deset Mbit/s včetně statické IP adresy a dvě telefonní linky s paušálem 1 Kč měsíčně. UPC Master pak za 1199 Kč měsíčně nabízí symetrický internet o rychlosti dva Mbit/s, včetně statické IP adresy, možnost připojit až deset PC a dvě telefonní linky.
"Nové služby a jejich technické zázemí jsme pečlivě připravovali a testovali více než rok. Služby mohou být kvalitní a zároveň cenově dostupné proto, že disponujeme vlastní sítí a aplikujeme jednotnou technologii," uvedl generální ředitel UPC Václav Bartoň.
Všechny typy služeb budou moci firmy objednávat i jednotlivě. UPC v souvislosti se zavedením obou balíčků nově vytvoří kolem 65 pracovních míst.
Celkový počet zákazníků UPC se v prvním čtvrtletí meziročně zvýšil o 83.000 na 1,13 milionu.