Ve světovém autoprůmyslu určitě podle Jahna nastane velká konsolidace v oblasti finálních výrobců i u dodavatelů komponentů. "Pokládám za správné, aby se výroba redukovala hlavně u firem, které dlouhodobě prokazují, že nejsou konkurenceschopné. Nyní si totiž mohou díky štědré státní pomoci dovolit prodávat své zásoby pod cenou. Konkurenční společnosti, které jsou v jádru zdravé a musejí si každou korunu vydělat, z toho pochopitelně nejsou nijak nadšené," doplnil Jahn.
Vyjádřil se rovněž k situaci velkých amerických výrobců, například General Motors (GM). Některé značky GM podle něj určitě přežijí, ale restrukturalizace rozhodně nebude jednoduchá. "Pokud jde o Opel, současné řešení navíc ještě vůbec nemusí být to finální. U takto narychlo sepsaných smluv hrozí, že strany detailně neví, co se schválilo, a mohou se začít objevovat komplikace," dodal Jahn.
Podle Jahna je v principu správné, že se státy věnují tomu, aby velké firmy, jako General Motors nebo Opel, přes noc nezkrachovaly. U tohoto případu však spatřuje několik problémů. "Plány koncernu GM i značky Opel pokládám za příliš ambiciózní a optimistické. Státní pomoc je navíc příliš štědrá, takže automobilka není pod dostatečným tlakem na rychlou restrukturalizaci," míní Jahn.
Jahn byl také členem Národní ekonomické rady vlády (NERV). Členství se vzdal letos na počátku května na vlastní žádost kvůli pracovnímu vytížení.