Druhý největší přírůstek měl Vodafone, který získal kolem 17.000 klientů a měl jich kolem 2,91 milionu. T-Mobilu počet zákazníků klesl zhruba o 11.000 na 5,41 milionu a Telefónice O2 kvůli změně metodiky počítání aktivních klientů se počet zákazníků snížil o 474.000 na 4,8 milionu.
"Provozní výsledky dokazují, že se nám podařil náš záměr spustit a domestikovat mobilní hlasové i datové služby na bázi CDMA a získat tak minimálně jedno procento trhu v horizontu dvou let od zahájení provozu," uvedl generální ředitel U:fona Peter Hall.
U:fon tradičním operátorům konkuruje především cenou. Jeho mobily se nedají použít v klasických sítích GSM. "Díky konkurenceschopným cenám a kvalitě služeb se podařilo téměř zdvojnásobit počet zákazníků mobilního internetu, které U:fon získává na měsíční bázi," dodal mediální zástupce firmy Zdeněk Maršál.
Firma od května 2007 nabízí ve své síti CDMA mobilní internet a pevnou bezdrátovou linku. Loni v červnu spustila i hlasové mobilní služby.