"Nyní je až do září dobrá doba na nákup ojetého vozu, pak přijde druhá sezónní špička," dodal. Ve velkých městech jako je Praha nebo Brno a ve středních Čechách, které byly nejméně zasaženy krizí, se podle něj více prodávají dražší vozy, jako je Ford Mondeo, Renault Laguna nebo VW Passat. V menších městech v ekonomicky slabších regionech roste zájem o levnější škodovky, hlavně o fabie a první generaci octavií.
Celkově tvoří vozy značky Škoda asi 40 procent prodejů skupiny a zájem o vozy tuzemské automobilky dále roste. Škoda tak má mezi ojetinami větší podíl než na trhu nových vozů. Ze zahraničních značek lidé nejvíce kupují Ford Focus, Opel Astra, VW Golf a Ford Mondeo. "Kvůli růstu cen benzínu v poslední době je znát růst zájmu o úsporné vozy s dieselovým motorem," uvedl Denny.
AAA Auto v prvním čtvrtletí prodala kolem 9000 ojetých aut, což je polovina ve srovnání s loňskem. Důvodem je ekonomická krize i uzavření poboček v Maďarsku, Polsku a Rumunsku. "Prodeje se postupně zlepšují. V dubnu jsme dosáhli 4000 prodaných vozů měsíčně," uvedl Denny s tím, že letošní prodej bude pod úrovní loňských 60.000 vozů.
Prodej má podpořit i nová akce AAA, v rámci které garantuje nejnižší cenu auta na trhu. Za týden od vyhlášení nabídky prodejci bazarů AAA porovnávali ceny s konkurencí v několika desítkách případů.