Poštovní spořitelna přišla s další nabídkou, jak výhodně zhodnotit peníze, 1. dubna 2009. „Rozhodli jsme se našim zákazníkům tuto variantu spoření ještě zatraktivnit díky skvělému úročení. Že je pro ně tato nabídka opravdu zajímavá, dokazuje výše uvedený meziměsíční nárůst,“ popsala současný stav Leila Goulliová, ředitelka marketingu Poštovní spořitelny.
Oproti dubnu stoupl v květnu počet nově založených termínovaných vkladů o překvapivých 433 %. „Obrovský zájem klientů je logický, roční tříprocentní úročení u termínovaného vkladu s dobou trvání vkladu na dva roky je skutečně vysoké. Navíc to odráží současný trend, kdy se lidé snaží co nejvíce spořit a myslí tak na případné rezervy, které by se jim v budoucnu mohly hodit,“ doplnil Petr Mikoláš, manažer útvaru Spoření a investice Poštovní spořitelny.
Poštovní spořitelna dlouhodobě nabízí širokou škálu kvalitních spořicích účtů a termínovaných vkladů, ze kterých si každý vybere to, co mu vyhovuje. V nabídce je například velmi oblíbený spořicí účet Červené konto, který nabízí nadprůměrné úročení, není zatíženo transakčními poplatky a jeho vedení je zdarma. Škálu spořících produktů pak doplňuje Spořicí účet s volenou výpovědní lhůtou, Spoření na vzdělání či dětská vkladní knížka. Produkty lze sjednat na některém z finančních center PS, na vybraných pobočkách České pošty či prostřednictvím obchodních zástupců ČMSS.