Česká reklama se dostala do finále na festivalu v Cannes

25.06.2009 | , Financninoviny.cz
Zpravodajství ČTK


perex-img Zdroj: Finance.cz

Praha/Cannes (Francie) 25. června (ČTK) - Finále mezinárodního festivalu reklamy v Cannes proběhne za účasti českého zástupce. Ve hře o sošku lva totiž nadále zůstává agentura Euro RSCG, která se účastní soutěže s reklamním snímkem pro Národní muzeum v kategorii film. Na dotaz ČTK to dnes sdělil předseda výkonného výboru českého PR klubu René Jež.

"To, že se dostal český zástupce na takzvaný short list - tedy na listinu vybraných tvůrců, ze kterých se ve druhém kole rozhodne o vítězi, je úspěch. Pokud by dokonce získal cenu, byl by to ohromný úspěch," řekl Jež s tím, že za dosavadních patnáct ročníků, kterých se čeští tvůrci zúčastnili, získali pouze dvě bronzové sošky.

O vítězi v kategorii Film se mezi 13 finalisty rozhodne v sobotu. Euro RSCG je tak letos jediným českým zástupcem z celkem 34, který postoupil do finále. V dané kategorii mu konkurovalo dalších 3454 soutěžících.

Šestapadesátý ročník prestižního festivalu začal minulou neděli. Letos se o ceny ucházelo na 22.652 příspěvků, což je zhruba o pětinu méně než loni. Podle organizátorů za tím stojí ekonomická krize.

Autor článku

 

Články ze sekce: Zpravodajství ČTK