V porovnání s červnem 2008 se snížila také přepravní kapacita, a to o 35,6 procenta. Obsazenost klesla o 2,5 procentního bodu na 74,6 procenta, uvedl dopravce.
SkyEurope, které jsou po ČSA druhým největším pravidelným dopravcem na pražském letišti v Ruzyni, od začátku provozu v roce 2002 nevykázaly zisk. Čistá ztráta firmy stoupla za první pololetí fiskálního roku o téměř 12 procent na 31,93 milionu eur (854,7 milionu Kč). Provozní výnosy za šest měsíců do konce března klesly o 15,7 procenta na 84,81 milionu eur.
Manažeři nyní hledají investora, který by firmě pomohl přežít. Údajně má jít o silnou finanční skupinu a nikoliv firmu primárně z leteckého byznysu. V médiích se objevily spekulace, že by mohlo jít o turecko-americkou skupinu Odien, která vlastní například CK Čedok.
Kvůli dluhům firmě před několika dny zadrželo jedno letadlo pařížské letiště Orly, problémy se vyskytly i na dalších evropských letištích. Společnost má osm strojů, ačkoliv letový řád byl koncipován pro deset letadel. Firma proto často létá se zpožděním a chybějící letadla nahrazuje operativním pronájmem.
Problémů využívá konkurence, pasažéry chce slovenské firmě odlákat především maďarský Wizz Air, s "akční" nabídkou přišly také České aerolinie.