Na našem serveru máte možnost využít mnoha služeb. Jednou z nich je i bezplatné poradenství. Spolupracujeme totiž s renomovanými odborníky z mnoha oblastí. V této oblasti radí poradci ze společnosti FiM - finanční marketing.
Dotaz jednoho čtenáře:
"Dcera uzavřela penzijní připojištění. Ona sama na něj neplatí, ale platím já (třetí osoba). Podle vyjádření penzijního fondu tyto příspěvky na jejím účtu chybí. Takto jsem byl informován, protože sám jsem s ní smlouvu uzavíral jako komisionář a při vyúčtování odměny jsem zjistil, že na účtu nic nemá. Podotýkám, že čísla účtů atd. jsou na platebních příkazech správně vyplněná. Co máme podniknout? Má nárok na státní příspěvek?"
Odpověď na dotaz:
"Státní příspěvek je jen na příspěvek klienta nikoli na příspěvek zaměstnavatele a třetí osoby. Pokud chybí platby na účtu v penzijním fondu je jediní řešení okopírovat doklady u platbách a na penzijním fondu dohledat, jestli tam došly nebo ne. A pokud došly kde jsou."
Dobré je také nejprve ověřit u banky, jestli zmíněné platby v dobře odešli. V případě, že odesíláte platby penzijního připojištění z účtu.