V roce 2008 zaujímala GsK třetí místo na tuzemském trhu farmaceutických výrobků na předpis s tržním podílem 6,9 procenta. Divize Pharmaceuticals meziročně zvýšila prodej o 4,6 procenta. Třetina tržeb připadala na vakcíny, jejichž prodej meziročně vzrostl o 26 procent. Mezi vakcíny s největším prodejem patřily Twinrix, Havrix a Cervarix.
Vedle léků na předpis tvoří druhou významnou část prodejů GsK volně prodejná léčiva a kosmetika. Prodej těchto výrobků se loni zvýšil o 12 procent, a to zejména díky posílení prodeje značek Coldrex, Corega, Sensodyne a Paradontax, uvádí se ve výroční zprávě.
Mezi nejvýznamnější výrobky divize Consumer Health Care patří analgetika (Panadol) a léky proti nachlazení (Coldrex). Právě na posílení těchto dvou segmentů se společnost chce v budoucnu zaměřit. GsK je v Česku lídrem na trhu výrobků ústní hygieny díky akvizici značek Odol, Stoma a Fluora koncem roku 2005. V portfoliu výrobků GsK jsou také dermatologické přípravky a vitamíny.
Do výzkumu a vývoje firma v minulém roce investovala 119 milionů korun, o 11 procent více než předloni.
GlaxoSmithKline, s. r. o., vznikla v roce 1993 jako pobočka jedné z největších farmaceutických firem na světě GlaxoSmithKline Plc., která sídlí v Londýně. V minulém roce v tuzemsku zaměstnávala 269 lidí. Ve světě zaměstnává více než 100 tisíc lidí, z nichž přibližně 40 tisíc je zaměstnáno v 80 výrobních místech a více než 15 tisíc pracuje ve výzkumných a vývojových laboratořích firmy.