Na trhu je málo zákazníků

01.08.2002 | , Newsletter
MAKRODATA A EU


perex-img Zdroj: Finance.cz

Na trhu se nedostává zejména zákazníků - tak zní jedna z myšlenek Philipa Kotlera, profesora mezinárodního marketingu na Kellog School of Management.

Philip Kotler je uznávanou světovou autoritou v oblasti marketingu, sepsal řadu knih a článků, pracoval pro takové firmy IBM, General Electric nebo Honeywell. Jeho názory vycházející z globálních strategií nadnárodních koncernů lez však aplikovat i v nejmenší české firmě, protože tvoří detailně propracovanou soustavu a Kotler má vždy po ruce řadu návodů, doporučení a příkladů. Věnuje také vztahu klasického prodeje v kamenných obchodech a nových forem on-line služeb. Zabývá se řízením vztahů se zákazníky a využitím nových technologií v podpoře prodeje. Více se dozvíte v knize Marketing management.

Autor článku

 

Články ze sekce: MAKRODATA A EU