Nákupní galerie MALL.cz začala nabízet svým klientům novou službu Prodloužená záruka, která umožňuje prodloužení zákonné záruční lhůty na výrobcích bílé a černé techniky o 12 měsíců. Službu nabízí v exkluzivním partnerství s POJIŠŤOVNOU CARDIF PRO VITA.
„Nově nabízená služba Prodloužené záruky je zaměřena na běžné spotřební zboží a situace s ním spojené, a poskytuje spotřebiteli možnost minimalizovat rizika při nákupu,“ upřesňuje Zdeněk Jaroš, generální ředitel POJIŠŤOVNY CARDIF PRO VITA. Prodlouženou záruku najdou klienti v nákupní galerii MALL.cz.
Při nákupu zboží spadající do kategorie bílé a černé techniky si přímo na stránkách výše uvedeného obchodu klient spolu s daným výrobkem vloží do košíku i Prodlouženou záruku. Již při nákupu tak vidí konečnou cenu za službu. Tuto částku hradí společně s kupní cenou zboží. Po uhrazení a převzetí zboží obdrží klient od pojišťovny Certifikát o prodloužené záruce, který potvrzuje její zakoupení.
„Jsme rádi, že můžeme ve spolupráci s POJIŠŤOVNOU CARDIF PRO VITA nabídnout našim zákazníkům další výrazný benefit. Ohlasy jsou zatím velmi pozitivní, zájem z prvních dnů po spuštění nás mile překvapil, takže už nyní připravujeme další varianty pojištění, které bychom uměli zákazníkům nabídnout,“ říká Ondřej Fryc, CEO Netretail Holding, B. V., mateřské společnosti internetového obchodu MALL.cz.
Prodloužená záruka u výrobků bílé a černé techniky klientovi umožní prodloužit si na nově zakoupeném zboží záruční lhůtu o 12 měsíců nad rámec zákonné záruky poskytované výrobcem. Pojištění kryje obdobné vady a nedostatky jako zákonná záruka. V případě, že se na výrobku v rámci celého období vyskytne záruční vada, pojišťovna kryje klientovi veškeré náklady související s opravou daného výrobku, případně jeho výměnou za nové zboží.
Nový produkt klientům nabízí zabezpečení bezproblémového fungování výrobků na delší dobu, a to za velmi přijatelnou cenu, jak je ostatně u nákupů na internetu pravidlem.