T-Mobile v roce 2006 spustil kampaň s ústředním mottem "Pevnou už nepotřebujete". Podle soudu se tím firma dopustila nekalého soutěžního jednání a poškodila tak svého konkurenta, který v České republice provozuje síť pevných linek.
Ke stejnému rozhodnutí již v minulosti dospěl i soud první instance. Telefónica se původně dožadovala, aby omluva proběhla většinou českých médií, což by T-Mobile přišlo na více než pět milionů korun. Podle Vrchního soudu stačí, aby se firma omluvila pouze v denících Mladá fronta Dnes a Blesk.
Reklama T-Mobilu porovnávala základní tarif Telecomu Standard a nadstavbovou službu T-Mobile pro volání z mobilu pod názvem Pevná mimo špičku, kterou ale nebylo možné použít bez běžného tarifu k mobilnímu telefonu. Městský soud v Praze v prvotním rozhodnutí upozornil, že T-Mobile v reklamě srovnává dvě neporovnatelné služby.
Telefónica O2 má nyní 4,84 milionu aktivních mobilních zákazníků a 1,8 milionu pevných linek. T-Mobile pololetní výsledky zatím nezveřejnil, za první čtvrtletí uváděl 5,4 milionu SIM karet.