Provoz eBanky povodně téměř neovlivnily

14.08.2002 | , Finance.cz
Domovská stránka


perex-img Zdroj: Finance.cz

I přesto, že eBanka v současné době funguje ze záložního pracoviště, její provoz byl omezen pouze v postižených oblastech. Klienti banky mohou téměř bez omezení využívat všech jejich služeb.

Jak nás informoval ředitel pro marketing a rozvoj eBanky Ing. Pavel Hrubý, klienti mohou bez problémů vybírat a provádět platby platebními kartami, v provozu je 24 hodinový Klientský systém i Klientská linka 0800 124 200 a Informační linka 0800 124 100. V postižených oblastech je však problém s dodávkou hotovosti do Klientských center. Proto banka doporučuje využívat sítě bankomatů.

Provoz všech Klientských center je kromě Prahy, Českých Budějovic a Plzně ve všech ostatních regionech bez jakéhokoli omezení.

Praha - záplavy se Klientských center zatím nedotkly, z důvodů dopravní obslužnosti zůstávají však uzavřena kromě Klientského centra v Hostivaři, zde je však problém s dodávkou hotovosti

České Budějovice - záplavy se KC zásadně nedotkly a v případě obnovy dodávky elektrické energie se počítá, že zítra bude obnoven standardní provoz

Plzeň - záplavy se KC nedotkly, došlo pouze k zatopení sklepů - činnost bude obnovena jakmile dojde k obnovení dodávky elektrického proudu a opadnutí vody

Autor článku

Renata Pražáková  


Pomohl vám tento obsah? Dejte mu hodnocení:

Průměrné hodnocení: 0
Hlasováno: 0 krát

Články ze sekce: Domovská stránka