Informace z Union Pojišťovny

19.08.2002 | , Finance.cz
Domovská stránka


perex-img Zdroj: Finance.cz

A je tu další postup pro klienty, jak se chovat při vzniku škody v důsledku povodní.  Postup je v hlavních rysech u všech pojišťoven shodný. Ve zprávě naleznete kontakt na pojišťovnu...

Jak tedy postupovat po vzniku škody?

  • po návratu do vašeho bydliště zachraňte všechny vodou zasažené věci a začněte s vyklízením a vysoušením prostor postižených záplavou;
  • věci, které byly poškozeny nebo zničeny, uložte na nejbližším vhodném místě, kde bude možno provést jejich prohlídku likvidátorem;
  • pokud máte možnost, pořiďte fotodokumentaci postižených movitých i nemovitých věcí; v případě této vlastní fotodokumentace vyfotografujte vždy nejdříve číslo popisné vašeho objektu a dále udělejte cca 6 - 10 fotografií podle rozsahu poškození;
  • škodu lze oznámit Union pojišťovně, a. s. telefonicky na bezplatnou telefonní linku 0800/11 44 11, kde získáte také další informace;
  • oznámení pojistné události si můžete vyzvednout a odevzdat na nejbližším obchodním pracovišti Union pojišťovny, a.s.;
  • co nejpodrobněji vyplňte tiskopis s přesným popisem rozsahu poškozených nebo zničených věcí; u poškozených nebo zničených věcí vždy pro snazší a rychlejší stanovení náhrady uveďte pořizovací cenu a stáří věci; u přístrojů, pokud je to možné uveďte značku a typ;
  • vyplněné Oznámení pojistné události můžete rovněž zaslat poštou na adresu:

Union pojišťovna, a. s.
Úsek neživotních pojištění občanů
Havlíčkova 15
110 00  Praha 1

nebo zaslat faxem na číslo 05/45564182 nebo e-mailem na adresu pumaj@ais.cz

Co bude následovat?
Na základě obdrženého Oznámení o pojistné události - živelní škody, vás bude kontaktovat likvidátor a dohodne s vámi termín prohlídky. Vzhledem k rozsahu přírodní katastrofy, rozsahu poškozených míst a množství klientů je možné, že se likvidátor dostaví později než je obvyklé.
 
Pojišťovna se bude snažit o co nejrychlejší vyřízení vaší události. V případě nutnosti a požadavku klienta je  připravena v naléhavých případech vyplácet klientům zálohy.

Autor článku

Elena Ondrová  


Pomohl vám tento obsah? Dejte mu hodnocení:

Průměrné hodnocení: 0
Hlasováno: 0 krát

Články ze sekce: Domovská stránka