"V současné době jsme na vrcholu sezony, nejvíce prodáváme právě vždy na konci července a během srpna. V září se pak ještě hodně kupují studentské batohy," uvedl ředitel. Druhým vrcholem v prodeji zboží je předvánoční období.
Zřejmě kvůli finanční krizi přestali letos s firmou obchodovat někteří partneři ze Švýcarska a Rakouska, společnost ale naopak začala vyvážet do Ruska. "Odbyt v zahraničí se nám snížil zhruba o 12 procent, ale přesnější čísla budeme znát až na konci roku. Naopak v tuzemsku jsme v posledních dvou měsících zaznamenali mírný nárůst zhruba o dvě až tři procenta," doplnil Brynda. Společnost už šestým rokem buduje internetový obchod, a to nejen v tuzemsku, ale i na Slovensku, Polsku, Maďarsku i v německy mluvících zemích. Zájem o tuto formu obchodování stále narůstá.
Společnost ročně vyrobí zhruba 200.000 až 300.000 kusů školních potřeb. Letos bude produkce zřejmě o něco nižší. Loni obrat společnosti dosáhl asi 80 milionů korun, pro letošní rok zatím vedení firmy odhaduje poněkud nižší částku.
Z celkové produkce skončí zhruba 65 procent výrobků na tuzemském trhu, zbytek jde do zahraničí.
Akciová společnost Topgal vznikla v září roku 1993 jako výrobce kožené galanterie. O dva roky později se začala specializovat na výrobu školních batohů a doplňků pod stejnojmennou značkou. Společnost Topgal působí také na zahraničních trzích. V několika evropských zemích má zřízeny dceřiné společnosti.