„Ke změně jsme přistoupili v reakci na růst obliby internetového bankovnictví u našich současných a potenciálních klientů. Vycházíme vstříc jejich požadavkům na jednodušší a pohodlnější práci s našimi internetovými službami,“ uvedl Rizwan S. Qazi, ředitel retailového bankovnictví Citibank Europe plc, organizační složka a dodal: „Již nyní využívá tento moderní komunikační kanál přibližně 70 % klientů z řad fyzických osob, kteří využívají některý z balíčků obsahujících osobní účet. Inovované internetové bankovnictví nám nyní umožní ještě lépe oslovit držitele Citi kreditních karet.“
Nové internetové bankovnictví Citibank Online nyní umožňuje významně zjednodušený postup při zadávání převodů a plateb a přitom zachovává oblíbené komfortní funkce předchozí verze jako je možnost vytvořit seznam častých tuzemských i zahraničních příjemců plateb, možnost pohodlně zadávat tuzemské i zahraniční platby podle vybraných příjemců, možnost nastavit inkaso či jej povolit, spravovat trvalé příkazy, nastavit automatické převádění finančních prostředků mezi běžným a spořicím účtem, řídit termínované vklady v Citibank a komunikovat s bankou.
Díky internetovému bankovnictví má klient přístup ke svému účtu 24 hodin denně 7 dní v týdnu a své finance může spravovat odkudkoli. Přístup do Citibank Online je nadále možný pouze s použitím Bezpečnostního klíče, jenž generuje unikátní jednorázové kódy. Tento způsob v současnosti patří k nejlépe hodnoceným prostředkům zabezpečení internetového bankovnictví.