ČSOB vychází vstříc klientům, jimž záplavy poškodily či odnesly platební kartu, a až dokonce roku jim bude bez poplatků vystavovat nové platební karty. Za ztracené karty bude banka bezplatně vydávat nové platební karty s původní platností, avšak s novým číslem karty a s novým PIN. Za poškozené platební karty bude banka bez poplatku vydávat karty náhradní s původním číslem a s původním PIN. Ztrátu platební karty mohou klienti hlásit telefonicky v Call Centru ČSOB na čísle 049/5800111. Pokud byla platební karta poškozena, je třeba, aby se s ní klient dostavil na pobočku banky, která mu kartu vydala.
ČSOB také nebude klientům postiženým záplavami účtovat měsíční poplatek za užívání služeb ČSOB Homebanking 24 a ČSOB MultiCash 24 za období srpen a září.
Banka je též připravena individuálně posuzovat odpuštění poplatků za předčasné výběry z termínovaných vkladů a spořících účtů, t.j. výběry hotovosti před skončením dohodnuté doby trvaní těchto vkladů.
Pramen: tisková informace ČSOB