Jednotlivé semináře nového vzdělávacího projektu Media Age Marketing Centrum umožňují návštěvníkům několikrát ročně kontakt se špičkovými marketingovými odborníky z předních tuzemských firem. V pořadí druhý letošní seminář věnovaný tématu „Jak budovat české značky“ si klade za cíl poskytnout návštěvníkům komplexní informace týkající se lokálních značek a jejich specifického postavení na tuzemském trhu. Akce se koná ve čtvrtek 10. září 2009 v brněnském hotelu Maximus Resort a stejně jako v případě prvního školení budou teoretické informace vhodně doplněny originálními praktickými cvičeními.
„Prostřednictvím našeho vzdělávacího projektu se snažíme zájemcům o oblast marketingu naservírovat praktické informace od výjimečných profesionálů, ke kterým by se v Brně jinak nedostali. Kromě toho je naším cílem také praktická využitelnost získaných poznatků, díky čemuž nemáme na jižní Moravě konkurenci,“ uvedl David Blažek, ředitel komunikační agentury Media Age, která za novým vzdělávacím projektem stojí.
Návštěvníci zářijového semináři se mohou těšit například na Miloše Stibala, marketingového koordinátora společnosti Tchibo Praha, který odprezentuje příběh značky Jihlavanka na cestě od regionálního hráče po leadera trhu. Po něm se publiku představí Jiří Imrýšek, marketingový ředitel společností skupiny Heineken Česká republika, který se zaměří na vývoj značky Starobrno. Odpolední pásmo bude tradičně ve znamení praktických workshopů vedených profesionály z řad předních tuzemských marketérů.