Nové klientské stránky eBanky obsahují nové služby. Největší pozornost však eBanka věnuje srozumitelnosti pro nové zájemce o přímé bankovní služby.
Mezi nejzajímavější změny Klientského systému (účtu) patří: zpřehlednění hlavní tabulky o celkovém stavu financí na účtu, rozšíření možností zadávat vzory plateb, konverzí, inkas, výběr kódů bank a konstantních symbolů, kalkulačka u konverze při zahraničním platebním styku, nové podmíněné informace: o ukončení platnosti trvalého příkazu, o neuhrazené splátce Osobní úvěrové linky, možnost vedení domácího účetnictví prostřednictvím účtu a mnoho dalších změn.
Zcela nově je koncipována vnitřní schránka na účtu, prostřednictvím které banka komunikuje se svými klienty. Zejména zde klienti najdou důležité informace o bance, jejím provozu, nových produktech či změnách. Místo je zde také pro individuální rady vedoucí k optimálnímu nastavení a využívání služeb účtu klienta.
Na účtu vznikl zcela nový spořící produkt, který vychází z revolvingového termínovaného vkladu. Ten klientům umožní pravidelné ukládání a zhodnocování volných peněžních prostředků. Klient samozřejmě nepřichází o možnost výběru zvolené částky v den otočky termínovaného vkladu.
Pramen: tisková zpráva eBanky