Počet klientů využívajících Mobil Banku, Internet Banku, Telefon Banku či produkt BankKlient (homebanking) u GE Capital Bank přesáhl ke konci srpna tohoto roku hranici 256 tisíc klientů. Od září přichází GE Capital Bank s dalším výrazným rozšířením služeb přímého bankovnictví. Novinky se týkají běžného účtu GEnius a Mobil Banky.
Mobil Banku lze využít v sítí všech tří operátorů
Mobil Banka GE Capital Bank byla uvedena na trh v roce 2000, kdy klienti měli možnost využívat jejích služeb v síti Radiomobilu. O rok později startoval Eurotel své služby GSM bankovnictví také s GE Capital Bank. Nyní i třetí operátor na trhu - Oskar - zahajuje nabídku služeb GSM bankovnictví opět s GE Capital Bank. Služby Mobil Banky využívá nyní 160 tisíc klientů GE Capital Bank.
Zadávání a rušení trvalých příkazů pomocí Mobil Banky
Od září mají klienti Mobil Banky možnost zadávat (i rušit) jejím prostřednictvím trvalé příkazy. K dalším funkcím Mobil Banky patří například zadávání jednorázových platebních příkazů, získání informací o klientově účtu (např. zůstatek na účtu, přehled posledních pohybů na účtu), dobíjení předplacených telefonních karet a základní bankovní informace (kurzy a úrokové sazby).
Libovolný výběr dvou nástrojů přímého bankovnictví v rámci běžného účtu GEnius
V březnu letošního roku přišla GE Capital Bank na trh s běžným účtem GEnius, který umožňuje provádět běžné operace platebního styku, čerpání účtu do minusu, zasílání výpisu poštou jednou měsíčně, obsluhu účtu pomocí dvou nástrojů přímého bankovnictví a vlastní e-mail. Dosud měli klienti v rámci běžného účtu GEnius k dispozici Internet Banku GEnius a Telefon Banku. Nyní se GE Capital Bank rozhodla zareagovat na požadavky klientů a umožňuje jim vybrat si dva libovolné nástroje přímého bankovnictví (tedy Mobil Banku, Telefon Banku, Internet banku a Internet Banku GEnius).