WebTop100 hodnotí kvalitu zpracování firemních internetových prezentací. Internetové stránky hodnotila odborná porota složená ze specialistů na internetový marketing a odborníků na jednotlivé segmenty podnikání. Pořadatelem projektu WebTop100 je konzultační centrum Dobrý web.
Společnost ČEZ obhájila své loňské vítězství také v oborovém žebříčku energetika. Mezi automobilovými weby si nejlépe vedla AAA Auto (www.aaaauto.cz), Telefónica zvítězila v oboru telekomunikací, mezi dopravními firmami si nejlépe vedla Česká pošta (www.ceskaposta.cz), v žebříčku finančních institucí má nejlepší web Hypoteční banka (www.hypotecnibanka.cz) a mezi obchodními firmami Freeport Leisure (www.freeport.cz).
V kategorii IT firem si nejlépe vedla Kerio Technologies (www.kerio.cz), mezi průmyslovými podniky ČKD Mobilní jeřáby (www.ckd-jeraby.cz), nejlepší prezentaci mezi e-shopy má Megapixel (www.megapixel.cz), mezi potravinářskými firmami Plzeňský Prazdroj (www.pilsner-urquell.cz) a v oboru kultury ZOO Dvůr Králové (www.zoodvurkralove.cz).
Pivovar Plzeňský Prazdroj získal zároveň ocenění Designová trefa a Uživatelská trefa, jako marketingový nástroj bodoval konkurenční Staropramen (www.tosivypijes.cz), nejlepší microsite vytvořil T-Mobile (http://naspacir.symbio.cz) a titul Marketingová trefa si odnesl Megapixel.
V letošním ročníku byl hodnocen rekordní počet téměř 200 firemních prezentací. "Výsledky hodnocení přinášejí každoročně jeden zajímavý paradox. Těmi, kdo si z hodnocení odnášejí nejvíce inspirace, jsou často již oceněné firmy, které vždy přijdou s něčím zajímavým či přínosným pro uživatele. I proto se výsledky v některých kategoriích opakují," uvedl vedoucí Dobrého Webu Luboš Plotěný.