...trvající snižování nákladů a restrukturalizace výrazně pomohly čistému zisku této internetové firmy.
Akcie Yahoo, největšího prodejce internetové reklamy ve Spojených státech, jenž však značně zaostává za Googlem <GOOG.O> ve vyhledávání, vyskočily po výsledcích, jež dle analytiků dobrým znamením pro čtvrtý kvartál, kdy by se výdaje na reklamu měly ještě navýšit.
Čisté tržby společnosti za třetí kvartál činily 1,13 miliardy dolarů, což je hodnota velmi blízká průměru odhadů analytiků 1,12 miliardy dolarů. Čisté tržby v předchozím kvartále dosáhly 1,14 miliardy dolarů, zatímco ve stejném období minulého roku 1,33 miliardy dolarů.
Společnost za třetí kvartál vytvořila čistý zisk 186,09 milionu dolarů, což je 3,4 krát více oproti stejnému období minulého roku.
[FRANCISCO/Reuters/Finance.cz]