PR manažerem roku se stala Dana Dvořáková z Unipetrolu

22.10.2009 | , Blue Events s.r.o.
Konference


perex-img Zdroj: Finance.cz

Historicky první ocenění PR manažer roku získala Dana Dvořáková, ředitelka firemní komunikace společnosti Unipetrol.

Na vítězce se shodla devítičlenná porota složená z více než 30 profesionálů z oblasti vztahů s veřejností a firemní komunikace. Ocenění, které má za cíl upozorňovat na zajímavé a následováníhodné osobnosti z oblasti komunikace, Dvořáková převzala během prvního ročníku oborové konference Public Relations Summit 2009, která se konala včera 21. října v Praze.

„Ceny si samozřejmě nesmírně vážím, ale je pro mne především výzvou i nadále usilovat o zvyšování prestiže a dobrého jména celého oboru. Myslím si totiž, že i po 15 letech existence oboru PR v českém prostředí je stále třeba poukazovat na to, že bez kvalitních vztahů s veřejností se neobejde žádná společnost, která chce na trhu úspěšně fungovat,“ okomentovala ocenění Dana Dvořáková.

Dana Dvořáková získala ocenění především za svůj výrazný podíl na vybudování profesionální firemní komunikace holdingu Unipetrol. Do pozice ředitelky firemní komunikace Unipetrolu Dvořáková nastoupila v říjnu 2006 a během následujících tří let kolem sebe vytvořila profesionální tým, standardizovala všechny procesy externí i interní komunikace společnosti, a významně se tak podílela na tom, že firma je dnes analytiky a experty z oboru hodnocena jako standardně a velmi otevřeně komunikující společnost. Pověst Unipetrolu se pak navíc, dle pravidelných průzkumů firemní image, zlepšuje i v očích laické veřejnosti. Fakt, že je Dana Dvořáková opravdu osobou na správném místě, dokládá i řada ocenění, které spolu se svým týmem v posledních letech získala (přehled ocenění viz níže).
 
Porota při volbě Dany Dvořákové jako PR manažera roku 2009 přihlédla i k úspěšnosti jejího dřívějšího působení v oboru PR a firemní komunikace. Dana Dvořáková před příchodem do Unipetrolu zastávala významné pozice ve společnostech Český Telecom, Všeobecná úverová banka a České aerolinie. Dříve, než se začala plně věnovat oboru firemní komunikace, působila Dvořáková jako ekonomická novinářka v denících Hospodářské noviny a Mladá fronta.

První ročník soutěže PR Manager roku je společným projektem Asociace PR agentur APRA a společnosti Blue Events. Smyslem udělování ceny PR Manager roku je ocenit práci PR manažerů, ředitelů komunikace a dalších profesionálů v oboru public relations, přispět k většímu zájmu o tuto profesi a napomoci zvyšovat význam řízení interní a externí komunikace pro úspěch každé společnosti. „Uvědomili jsme si, že v ČR sice už máme široce uznávanou soutěž PR projektů (Česká cena za PR), avšak soutěž osobností, která by měla srovnatelnou prestiž, chybí. Rozhodli jsme se proto uspořádat soutěž PR manažer roku, která by měla tento nedostatek napravit,“ uvedl tajemník poroty Radek Maršík. Kvalita této soutěže je zaručena jak odborností poroty, tak i velkým množstvím nominujících. V rámci veřejné on-line nominace, která proběhla v letních měsících, bylo totiž osloveno na 2500 relevantních osobností z oblasti komunikace a PR.


Složení odborné poroty:
- Bohuslav Bohuněk, šéfredaktor, TREND Marketing;
- Klára Gajdušková, ředitelka odboru firemní komunikace, Česká spořitelna;
- Milan Hejl, ředitel AMI Communications
- Marek Hlavica, nezávislý konzultant, dříve Plzeňský Prazdroj, ČEZ, Citibank, Phillip Morris;
- Daniel Köppl, šéfredaktor, Marketing & Media;
- Jiří Mikeš, pedagog na VŠE a uznávaný reklamní profesionál, dříve ředitel Asociace komunikačních agentur;
- Václav Pavelka, předseda výkonné rady APRA a ředitel Native PR;
- Luděk Pfeifer, předseda představenstva TRITON GROUP a uznávaný odborník na manažerské poradenství;
- Václav Sochor, šéfredaktor, Strategie;
Tajemník poroty:
- Radek Maršík, místopředseda výkonné rady APRA a ředitel Fleishman-Hillard;


Ocenění Oddělení firemní komunikace pod vedením Dany Dvořákové:
2007 – Czech PR Award – 2. místo v kategorii Corporate Communication, „Z terče kritiky oblíbencem finančního trhu“;
2007 – Czech Top 100 – 1. místo za výroční zprávu roku 2006 v oblasti těžkého průmyslu;
2007 – Zlatý středník – 3. místo v anketě o nejlepší interní magazín; 
2008 – Czech Top 100 – 1. místo za výroční zprávu roku 2007 v oblasti těžkého průmyslu;
2008 – Czech Top 100 – 2. místo za výroční zprávu roku 2007 v kategorii informační hodnota;

 

 


Autor článku

 

Články ze sekce: Konference