Počet lukrativnějších tarifních zákazníků operátora se zvýšil o 6,6 procenta na 2,63 milionu. Uživatelé paušálních programů tak nyní tvoří více než 48 procent z celkového počtu zákazníků. Průměrný výnos na zákazníka (ARPU) klesl o 31 korun na 472 korun měsíčně, což souviselo s uvedením nových tarifů a regulačními opatřeními.
Hrubý provozní zisk společnosti se zvýšil o tři procenta na 12,6 miliardy korun. Finanční výsledky vylepšil urovnaný spor s Telefónikou O2 o propojovací poplatky, který firmě přinesl 950 milionů korun.
"S výsledky dosaženými za prvních devět měsíců roku 2009 jsme spokojeni. Skutečnost, že se nám podařilo dosáhnout růstu u klíčových ukazatelů výkonnosti i v obtížné ekonomické situaci, je důkazem silné motivace a stabilních hospodářských výsledků," uvedl generální ředitel Roland Mahler.
T-Mobile je největší tuzemský mobilní operátor. Konkurenti výsledky oznámí příští týden.