Pro dosažení tohoto cíle začala banka realizovat rozsáhlý program. Banka chce zintenzívnit poskytování hypotečních úvěrů pod značkou "MAJORDOMUS" a posílit svou pozici v oblasti kreditních karet; dále prostřednictvím atraktivních nabídek předložit alternativní možnosti investování v oblasti depozit a obchodu s cennými papíry, a tak vyhovět individuálním potřebám svých klientů. Rozšířením mobilního prodeje se HVB Bank v budoucnu ještě více přiblíží klientům.
V rámci této ofenzívy v obchodu s privátní klientelou provede banka i úpravu svojí značky, pod níž se prezentuje na trhu. Od poloviny září 2002 bude vystupovat jako "HVB Bank". Tím se zjednoduší čitelnost loga, doplněk "Bank" navíc posiluje váhu značky.
"HVB Bank" je s bilanční sumou ve výši 3,9 miliard eur čtvrtou největší bankou v České republice. Provozuje síť 24 poboček, pokrývající celé území republiky, a zaměstnává více než 1.100 pracovníků. Banka má výbornou pozici zejména v obchodu s firemní klientelou, kde poskytuje své služby více než 4000 firemních klientů. Ve financování komerčních nemovitostí má vedoucí postavení - její podíl na trhu činí 20%.
Zdroj: tisková zpráva HVB Bank