Celkové výnosy od července do září jsou o 9,6 procenta nižší než ve druhém čtvrtletí letošního roku. To bylo zapříčiněno především tradičně slabšími prodeji v průběhu letních měsíců. Příčinou meziročního poklesu byl zejména nižší počet autocenter, která společnost provozovala po restrukturalizačních opatřeních a odchodu z neziskových trhů v Maďarsku, Polsku a Rumunsku, a také náročnější podmínky na automobilovém trhu obecně.
Dopady ekonomické krize se nicméně v České republice a na Slovensku projevují nerovnoměrně. Pobočky ve stabilnějších oblastech, jako je Praha a střední Čechy nebo západní Slovensko, zaznamenaly zhruba desetiprocentní respektive šestiprocentní nárůst, zatímco prodeje jako celek byly taženy dolů slabší výkonností regionálních autocenter.
Celkový konsolidovaný hrubý zisk dosáhl 10,3 milionu eur, tedy o 11,5 procenta méně než v předchozím čtvrtletí letošního roku.
Skupina AAA Auto působí na trhu již 17 let. V současné době provozuje síť 25 poboček v České republice a na Slovensku. V roce 2008 prodala skupina AAA Auto celkem 60.557 automobilů. Akcie společnosti se obchodují na burzách v Praze a Budapešti.