MediCall Pacient je služba placené konzultace pacienta s lékařem. Lidé se mohou kdykoliv dotazovat na užití léků, konzultovat svoje obtíže s příslušným odborníkem v době, kdy to potřebují - večer, o svátcích, nebo i během dne, kdy na konzultaci nemusí mít jejich lékař čas. Má-li člověk obtíže v době, kdy je mimo své bydliště (dovolená, pracovní cesta apod.), stačí zavolat na linku MediCall Pacient a operátoři zajistí kontakt na nejbližšího lékaře - alergologa, zubaře, lékárníka apod.
Všichni pacienti vytáčí jediné číslo (900 340 340). Pokud znají pacient kód svého lékaře, jsou po jeho zadání přepojeni přímo k danému lékaři. V opačném případě jim pomohou operátoři našeho Call-Centra, vyhledají vhodného specialistu, který dokáže pacientovi zodpovědět jeho dotaz, poskytnout konzultaci či ho objednat k vyšetření.
Lékařům je tato služba zapojena zcela zdarma. Získají tak bez poplatků služby našeho Call-Centra, nemusí investovat do linek se zvýšeným tarifem a řešit technické a personální obsazení. Mohou si lépe organizovat čas, věnovat se léčbě a vyřizování jen důležitých telefonátů. Svým pacientům nabízejí nadstandard prostřednictvím odborné konzultace kdykoliv či v předem stanovenou dobu a pomocí této služby dokonce mohou získat pacienty nové.
Za každou konzultaci získávají lékaři bonusové body na své bonus konto. Tyto body pak mohou využít na nákup zboží a služeb nabízených v projektu MediPool nebo je lze převést na platební kartu xPool a dále využít v běžné obchodní sítí, např. na nákup pohonných hmot nebo k výběru z bankomatu.
MediCall VPN je služba dostupná pouze členům projektu MediPool a nabízí výhody a slevy všem zapojeným jednotlivcům. Jednotliví lékaři tak mohou získat velmi výhodné tarify volání (až o 60% nižší než konkurence), které jsou jinak dostupné pouze těm největším organizacím. V rámci sítě MediCall je volání v ČR ZDARMA. Takto si tedy může volat lékař z Brna s lékařem z Plzně, s lékárníkem z Ostravy apod. Každý člen projektu MediPool si může ke svému číslu přidat ještě další čtyři (např. práce, rodina, přátelé), pro něž platí stejné výhody.
Znázornění využití služeb MediCall VPN a MediCall Pacient
Projekt MediPool
Společnost xPool a.s., která působí na českém trhu se zaměřením na obchod, marketing, media, dále se profiluje jako nebankovní karetní společnost a clearingové centrum. Spravuje bonusový a věrnostní program registrovaných klientů a držitelů platebních a identifikačních karet.
Hlavní činností společnosti je rozvoj projektu MediPool. Tento projekt je určen členům čtyř profesních komor, v nichž je členství v komoře uloženo zákony ČR pro vykonávání daného povolání (České lékařské komory, České lékárnické komory, České stomatologické komory a Komory veterinárních lékařů ČR).
Prostřednictvím registrace ZDARMA na stránkách projektu MediPool mají členové komor přístup k atraktivním produktům a službám od partnerů projektu včetně využívání výrazných slev, které nejsou na trhu běžně dostupné. Partnery projektu vybíráme s ohledem na možnost využití jejich produktů či služeb pro výkon povolání našich členů.
Organigram elektronického informačního systému
- znázorňuje zejména cesty zboží a služeb s možností jejich bezhotovostního nákupu
Technické řešení systému projektu MP je chráněno užitným vzorem č. 17545 evidovaným u Úřadu průmyslového vlastnictví v ČR a patentem č. 284504 evidovaným u Úradu priemyselného vlastníctva SR.
V současnosti je v projektu MediPool zaregistrováno přes 16 000 členů z ČR (tj. více než 24% všech členů zmíněných komor) a jejich počet každým dnem roste. Je tomu tak díky progresivnímu marketingu a aktivnímu Call-Centru.
Struktura členů projektu dle profesních komor
Struktura členů projektu dle lékařských odborností
Nejatraktivnější a zároveň nejvyužívanější jsou produkty MediCall VPN nabízející velmi výhodné mobilní volání a speciální tarify pouze pro lékaře a služba MediCall Pacient, která umožňuje lékaři poskytovat pacientům placenou konzultaci po telefonu, ušetřit čas a získat příjem navíc. V neposlední řadě je k dispozici atraktivní bonusový program, členové si mohou zřídit bonusové konto, kam se jim za různé aktivity v rámci projektu připisují bonusové body (např. MediCall Pacient, nákup zboží a služeb). Tyto bonusy lze dále využít v e-shopu nebo si je jednoduše převést na platební kartu xPool.