"Věřím, že se nám podaří oslovit mladé diváky a také zadavatele reklamy," řekl Dvořák. Cílovou skupinou kanálu jsou lidé ve věku 15 až 34 let. Komerční úspěšnost české MTV se podle Dvořáka bude odvíjet od vývoje trhu a od toho, kolik diváků program zasáhne.
Pro podobnou skupinu lidí už v ČR vysílá tuzemská hudební stanice Óčko. Podle jejího generálního ředitele Jiřího Balvína a také podle Dvořáka si ovšem tyto dva programy nebudou příliš konkurovat, jelikož se od sebe zásadně liší.
Česká MTV by měla vysílat na platformách Digi TV, UPC, Skylink a Telefónica O2. Televizní program pak bude mít i internetovou verzi na stránkách www.mtv.cz, kde budou k dispozici na televizním kanále už odvysílané pořady.
Investice spojené s licencí Dvořák nechtěl vyčíslit, pouze uvedl, že Nova zaplatí společnosti MTV Networks International několik procent z výnosu. Nova musela peníze vložit také do rozšíření technické základny a zvětšení týmu o 12 až 15 lidí. Návratnost investic je podle Dvořáka otázkou několika let. "Věřím, že krize by se neměla dále prohlubovat, a příští rok pak čekám oživení - tedy spíše mírné oživení ve druhé polovině roku," řekl šéf Novy.
Nova kromě svého hlavního programu provozuje kanály Nova Cinema a Nova Sport. Právě jmenovanými programy Nova vyčerpala nárok na digitální licence v průběhu digitalizace, což znamená, že MTV se může objevit v pozemních digitálních multiplexech až po skončení celého procesu v polovině roku 2012.
Televizi Nova vlastní mediální společnosti Central European Media Enterprises (CME), která působí i na Slovensku. MTV Networks International působí ve 162 zemích světa a své programy vysílá ve 33 jazycích. V její nabídce jsou kromě MTV například programy Music Television, VH1, Nickelodeon, TMF či Viva.