Magistrála se v Legerově ulici zúžila na žádost Prahy 2 ze čtyř na tři pruhy v polovině března, původně na půlroční zkušební dobu. Magistrátní odbor dopravy v polovině září rozhodl o prodloužení opatření o další půlrok z důvodu, aby mohl lépe posoudit jeho klady či zápory. Druhé městské části se dlouhodobě nelíbí, že životní prostředí v Legerově ulici patří k nejhorším v republice. Praha 4 si ale stěžuje, že opatření zhoršilo životní podmínky jejích obyvatel.
Zastupitelé Prahy 2 ve svém usnesení uvedli, že provoz na magistrále neúnosně zatížila především rozsáhlá výstavba na pankrácké pláni a rozvoj automobilismu v posledních letech. Vondrášek dodal, že přes druhou městskou část jezdí veškerá doprava Prahy 4 a 5, které mají dohromady asi 220.000 obyvatel.
Praha 2 trvá na tom, že průjezdnost magistrály na křižovatce Legerovy ulice s Rumunskou se nezhoršila a opatření naopak zlepšilo životní podmínky lidí, kteří zde bydlí.
Naproti tomu nuselská radnice je přesvědčena, že kvůli zúžení více řidičů využívá objízdné trasy v Praze 4 a tím zhoršují místní životní podmínky. Zastupitelé čtvrté městské části proto v září přijali usnesení, ve kterém "trvají na neprodleném ukončení dopravního experimentu v ulici Legerova" a požadují návrat původního stavu.