Skupina ČEZ zvítězila také v kategorii informační hodnota. Na druhém místě v této kategorii skončil petrochemický holding Unipetrol následovaný mobilním operátorem Telefónikou O2.
V kategorii nejlepší grafický design zvítězila PPF, druhý byl ČEZ a na třetím místě skončila výroční zpráva Dětského krizového centra.
Jako nejlepší firemní časopis pro zaměstnance byl oceněn časopis ČEZ NEWS, druhý byl Železničář Českých drah a třetí STRIP 2009, který vydává Řízení letového provozu.
Nejlepším firemním časopisem pro zákazníky byl podle Czech Top 100 časopis Vlastní cestou Rodinného pivovaru Bernard. Druhý se v této kategorii umístil časopis Visions společnosti Siemens a třetí Škoda Magazín mladoboleslavské Škody.
Výroční zprávy musejí ze zákona jednou ročně vydávat firmy, jejichž účetní závěrku ověřuje auditor. Tento veřejný dokument většinou vychází v podobě brožury a zahrnuje popis firmy a jejích činností, finanční výsledky s komentářem a složení vrcholových orgánů.