Novinka přináší klientům možnost, jak zjistit rychle a bez návštěvy pobočky informace o uzavřených pojistných smlouvách a likvidovaných škodách, včetně provádění on-line hlášení změn či zaslání chybějících dokladů.
Česká podnikatelská pojišťovna se stálými inovacemi snaží vyhovět požadavkům svých klientů nejen v oblasti nabídky pojistných produktů, ale také v oblasti služeb. S cílem urychlit a zjednodušit klientům přístup k informacím o sjednaných smlouvách nebo stavu nahlášené škody je od 1. prosince 2009 uvedena do provozu nová internetová služba MojeČPP. Aplikace je dostupná přímo na adrese www.mojecpp.cz nebo z webových stránek ČPP v sekci ČPP online. Bez obtíží lze náhled zobrazit i na displeji mobilních telefonů novější generace.
Základní informace o sjednané pojistné smlouvě se objeví po vložení identifikačních údajů klienta (číslo smlouvy a rodné číslo/IČ). Aplikace umožňuje zobrazit data o stavu pojistné smlouvy, předmětu pojištění a přehled o platbách. Online lze provádět změny osobních údajů, kontaktních údajů (telefonní čísla, e-mail) a dat o pojištěném vozidle. Možnost náhledu zahrnuje smlouvy týkající se pojištění vozidel, majetku a odpovědnosti občanů a smlouvy životního pojištění.
Nová služba dále umožňuje klientovi pohodlně zjistit, jak postupuje likvidace nahlášené škody. K dispozici je aktuální přehled o celém průběhu řešení škody - od její registrace pojišťovnou a stavu požadovaných dokladů, přes postupnou likvidaci škody až k samotnému uzavření případu. Tyto informace se zobrazí po zadání čísla škodní události a data vzniku. Klient může prostřednictvím služby MojeČPP vkládat požadované dokumenty nutné k vyřízení škody, což urychlí následné vyplacení škody.
„Spuštění služby MojeČPP k 1. prosinci letošního roku je malým vánočním dárkem pro naše klienty,“ uvádí vedoucí projektu Silvie Waisserová. „Věřím, že nová služba MojeČPP je prvním krokem v oblasti takzvaného internetového pojišťovnictví“, dodává. V porovnání s obdobnými službami nabízenými na trhu je uživatelsky přívětivější a přináší větší rozsah informací o smlouvách a škodách, včetně online podpory změn.
Zprovoznění aplikace představuje další zvýšení efektivity a zlepšení poskytovaných služeb, které tak v každém ohledu splňují požadavky kladené klienty na moderní a kvalitní pojišťovnu.