Speciální akcí na majetkové pojištění se Triglav pojišťovna rozhodla podpořit letošní informační kampaň České asociace pojišťoven (ČAP). Během sedmi měsíců mohli nabízené slevy ve výši 20 % využít zákazníci, kteří uzavřeli smlouvu u vybraných obchodní partnerů Triglav pojišťovny, na jejich oblastních pobočkách či přes internetové stránky www.triglav.cz. Největší zájem o pojištění měli klienti v období od května do července, nejvíce smluv pak bylo uzavřeno v měsíci červnu.
„V České republice je aktuálně pojištěna pouze třetina domácností. Letošní akcí jsme tedy chtěli upozornit na případná rizika nepojištěného majetku a zvýšit tím informovanost o pojistných produktech. Naše speciální akce ukázala, že pokud lidé mají dostatek informací, mají o majetkové pojištění zájem,“ uvedl Petr Baný, generální ředitel a předseda představenstva Triglav pojišťovny, která díky letošní akci evidovala na konci listopadu bezmála dvakrát více smluv na pojištění majetku než za celý loňský rok. „Samozřejmě nás potěšil i fakt, že takřka čtvrtina letos pojištěného majetku byla pojištěna online. Internetu totiž přikládáme velký význam,“ doplnil Baný.
Kromě nízké informovanosti jsou velkým problémem tuzemského trhu zastaralé pojistné smlouvy, které neodpovídají současné hodnotě majetku. Také na tento problém se Triglav pojišťovna v rámci své letošní akce zaměřila. „Na nutnost aktualizace pojistných smluv jsme se snažili veřejnost upozornit. Není li ve smlouvě stanovena adekvátní pojistná částka, pojistka nemůže být kvalitní,“ upozornil Roman Sznapka, produktový manažer Triglav pojišťovny.
Majetkové pojištění kryje většinu rizik, která s majetkem souvisí. K pojištění domácnosti či nemovitosti poskytuje Triglav pojišťovna automaticky již v základu asistenční služby v nadstandardním rozsahu, s vysokým pojistným krytím a širokou strukturou služeb. Asistence se poskytuje například při technické havárii, zablokování dveří, právní pomoci či onemocnění klienta.