V Číně si v listopadu novou škodovku koupilo 11.186 lidí, což je o 172,8 procenta více než loni. V Německu zaznamenala firma třetinový nárůst na 10.219 prodaných aut. V Česku vzrostly prodeje o 10,6 procenta na 5403 vozů. Výrazně stouply prodeje také v Indii (o 69,4 procenta na 1238 aut) a ve Velké Británii (o 45,3 procenta na 2511 aut).
Nejoblíbenějším modelem byla v listopadu poslední generace Škoda Octavia, která s prodanými 20.911 vozy zaznamenala meziroční nárůst o 17,4 procenta. Prodeje Fabie vzrostly o 23,2 procenta na 19.598 aut.
Automobilku však v následujících měsících čekají problémy. V porovnání s loňskou druhou polovinou roku poznamenanou krizí sice prodeje rostou, ve srovnání s první polovinou letoška však klesají. Může za to zejména vyčerpání šrotovacích prémií v některých evropských zemích. Firma kvůli tomu do konce letošního roku naplánovala několik odstávek ve výrobě, jež se dotknou zejména Fabie. V příštím roce se pak tento model začne vyrábět jen na dvě směny od pondělí do čtvrtka, v pátek se výroba Fabie zastaví úplně. Opatření postihnou i Roomster, jehož produkce bude omezena na jednu směnu.