Prodej modelu Chevrolet Beat by měl podle GM dosáhnout 5000 vozů měsíčně. "Beat může přinést skutečnou změnu na indickém trhu s miniautomobily," prohlásil prezident a generální ředitel indické divize GM Karl Slym.
Nový automobil se bude v Indii prodávat za cenu začínající na 334.000 rupií (zhruba 130.000 korun). Vůz s objemem motoru 1,2 litru bude k dispozici ve třech variantách.
GM se podobně jako další automobilky snaží expanzí v Asii kompenzovat pokles prodeje na rozvinutých trzích. Firma minulý měsíc oznámila, že vytvoří s čínským partnerem SAIC společný podnik pro výrobu a prodej automobilů v Indii.
Výzkumná společnost JD Power předpokládá, že celkový prodej automobilů v Indii v roce 2015 stoupne na 3,2 milionu vozů z loňských 1,7 milionu. V Číně JD Power očekává ve stejném období nárůst prodeje na 16 milionů z 8,8 milionu vozů.
GM dnes oznámila, že v loňském roce zvýšila prodej v Číně o 67 procent na 1,83 milionu vozů. Firma plánuje v letech 2009 až 2014 uvést na čínský trh 30 nových či modernizovaných modelů.